Cliënten

Welkom bij Concordia Zorg! Wij zijn er om u te helpen en te begeleiden. Op deze pagina vindt u alle informatie die u nodig heeft als cliënt van Concordia Zorg.

Onze Diensten

Begeleiding:

Wij helpen jongeren en volwassenen met problemen. Dit kan thuis, op school of ergens anders. We kijken samen wat het beste voor u is.

Zelfstandig wonen:

Wij helpen jongeren die uit huis gaan of op kamers willen wonen. We helpen met instanties, geld, werk/opleiding en belangrijke contacten.

Diagnose en Behandeling:

Voor kinderen en jongeren in de Samen14-gemeenten in Twente. Wij kijken wat er aan de hand is en hoe we kunnen helpen.

Psycho-educatie

Op maat gemaakte begeleiding voor jeugdigen en hun gezinnen.

Wilt u zich aanmelden voor onze zorgdiensten? Klik hier voor meer informatie over aanmelden. 

 

Belangrijke Telefoonnummers
  • Algemeen en Aanmelding: 085 007 4455
  • Email: Info@concordiazorg.nl
Zo bereikt u Jeugdstem

Jeugdstem is een organisatie van vertrouwenspersonen in de jeugdzorg. Iedereen die te maken heeft met jeugdzorg of Veilig Thuis kan bij jeugdstem terecht voor informatie, advies of ondersteuning. De vertrouwenspersoon helpt daar ook bij het indienen van een klacht of bezwaar.

Meer weten? Ga naar onze klachtenregeling.

  • Bel gratis naar 088-5551000t/m 
  • Chat met een vertrouwenspersoon via www.jeugdstem.nl. De chat is open van maandag t/m donderdag van 16.00-20.00 uur en op vrijdag van 15.00-17.00 uur.
Vertrouwingspersoon Intern

Selina Naafs 

  • Telefoonnummer: 06-10299758
  • E-mail: vertrouwenspersoon@concordiazorg.nl
Onafhankelijke Externe Klachtenfunctionaris

U heeft altijd het recht om rechtstreeks contact op te nemen met onze onafhankelijke externe klachtenfunctionaris zonder tussenkomst van Concordia Zorg of Jeugdstem. Concordia zorg is aangesloten bij:

Klachtenportaal Zorg 

  • Adres: Westerstraat 117, 1601 AD Enkhuizen
  • Telefoonnummer: 0228 322205
  • E-mail: Info@klachtenportaalzorg.nl
  • Website: www.klachtenportaalzorg.nl
Via de website heeft u de mogelijkheid om online uw klacht in te dienen. Onder het tabblad “client/patiënt” vindt u de klachtenprocedure en de button om de klacht in te dienen.
Clientenportaal

Log in op ons cliëntenportaal om uw zorgplan te bekijken, afspraken te maken en uw gegevens te beheren.